De andere kracht van vaccinatie:
FOP behandeling van meisjes in de Verenigde Staten als gevolg van Yi-Chen Wu voor medische kosten
(Central News Agency Yang Yi-feng Chiang Kai-shek Airport op de 14e macht) lijden aan zeldzame ziekten ﹁FOP﹂ zusje Wu Yi-Fu Chen Hui-Amerika vandaag de dag, vergezeld door de moeder aan boord van een China Airlines-vlucht naar 0 een secundaire behandeling in Boston. Fu Hui Mei zei dat ze had gereisd in Taiwan, en zelfs naar het vasteland om de behandeling te zoeken naar mogelijkheden van hun dochter, maar ze waren niet succesvol is, kan alleen maar hopen dat de Amerikaanse gezondheidszorg.
Fu Hui Mei zei Yi Zhen is een twee en een half vóór de aanvang, is deze zeldzame ziekte in Taiwan op dit moment lijden aan slechts vier, twee van hen zijn het einde van dit jaar was 11-jarige Chen-Yi Wu, de meest recente is terug ossificatie, borst er ossificatie fenomeen, wiens toestand was snel verslechterde, moest ze brengen haar daar aan de tijd te besparen is gekomen om de Verenigde Staten te streven naar behandeling.
Fu Hui Mei gezegd, en met de steun van iedereen, ze moet NT miljoen raise-oneven, vooruitbetaling aan het Massachusetts General Hospital in Boston, toen de marge, als minder dan tweehonderd miljoen wil bijdragen naar buiten te krijgen, maar Omdat de ziekte Yi Zhen niet kan wachten, zodat ze voor het eerst zal Yizhen naar de Verenigde Staten vandaag.
Schoonheid en Yi-Fu Chen Wu Hui tickets wordt gesponsord door de Stichting ETTV-verband; Accton vandaag ook gestuurd op de luchthaven-Chen Yi Wu, Chen Wu Yi-naast het verzenden van poppen aan de buitenkant, maar ook zijn voorbereid op de Fu Hui Mei internationale telefoonkaarten en doneren geld aan de Fu Hui Mei.
Fu Hui Mei zei dat de Verenigde Staten voor de behandeling van Yizhen schema voor drie maanden, voornamelijk voor de borst chirurgie, radiotherapie, patiënten na een operatie en fysiotherapie.
Fu Hui Mei gezegd, zei de dokter ziekte van haar dochter is genetische ziekten, maar ook een soort van genetische mutatie, zijn haar andere twee kinderen gezond en normaal. Ze gelooft dat haar dochter ziek is, onder genetische mutatie.
Reacties
De bovenstaande rapporten lijken voor het publiek goedhartige ondersteuning, is er hoop dat de operatie genezen de Verenigde Staten, namelijk dat de film veel heeft gezien, zoals de films gespeeld in een vrouw bevallen van een ongeneeslijke ziekte, dan moet hij naar de Verenigde Staten voor de operatie goed is, zodat hij een serie van verhalen begon te raken, de echte is een onzin, de ziekte absoluut niet veroorzaakt door genetische problemen, zal de operatie niet goed is, niet alleen een verspilling van geld en verhoging van het lijden van patiënten.
1 maart 2001 gevallen hebben zich in mijn kliniek, kreeg ze ziek westerse geneeskunde diagnose is Paroxismale Familtal Keragenic Chorerathetosis. Pols met een armband wordt gebruikt voor medische noodgevallen, om het personeel dat ze zou pseudo-dood herinneren, met aanduiding van de spieren zo hard als steen, instant coma, niet omgaan met haar toen een dood lichaam, terwijl ze was allergisch voor verdovende middelen. ziekte van deze persoon is zoals hierboven beschreven in "FOP", Dat zelfs de Amerikanen niet kunnen uitspreken van de naam van de juiste woorden, de gehele Verenigde Staten dat er niet meer dan 100 artsen hebben deze speciale vergunning kan worden geopend om aan te tonen aan haar, zoals algemene artsen, maar alleen als lippendienst te geven een zeer vers naam zei dat hij is zeer kennis, eigenlijk geen idee waarom de ziekte kwam, kan alleen maar duwen het probleem is genetisch en kan niet behandelen van de ziekte, die trots is van de westerse geneeskunde, een term die door degenen die iets kan doen, is er niet baten. onwetendheid van de mensen dachten dat het eindelijk weten wat het is ziek, het resultaat is een hoop geld in ruil voor dure bedrogen overlijden.
Ik regel deze patiënt tot en met 5 oktober 2001 nam een totaal van zeven maanden, de patiënt volledig hersteld, inclusief haar eigen hoge bloedsuiker en bloeddruk zijn goed, en na een totaal van zeven maanden tijd, de huidige patiënten van haar armband souvenirs liet me te doen om aan te tonen dat ik de behandeling van haar ziekte verbeterd, dus ik wil een ding, het meisje nota moet gaan naar de VS bekijken van de Chinese geneeskunde van Taiwan, westerse geneeskunde chirurgie absoluut nietig is, en zal pas versnellen overlijden, niet na te denken, donaties, en geld genoeg om de Verenigde Staten verlagen, is het niet correct is. Bianzheng regels in overeenstemming met de Chinese geneeskunde, de ziekte behoort tot Meridian koorts, mijn open gegoten daadwerkelijk tot een bedrag per dosis, 15 2, Ikzelf geloof niet dat zoveel patiënten daadwerkelijk nodig het bedrag. nu heel normaal leven bij patiënten met een tot nu toe is nog steeds geen teken van herhaling.
Ins en outs van de patiënten in mijn kliniek zou kosten ongeveer 5000 dollar of ja, in deze gevallen moeten artsen meer dan 5 miljoen meer dan NT besteden, maar ik niet garanderen dat de operatie zal de patiënt te helpen, het zal alleen sterven sneller.